Aku, kau dan dia

Aku, kau dan dia

Thursday 2 April 2015

KSSR MATEMATIK TAHUN 6

Best Blogger Tips
Alhamdulillah... hari ni tamat dah kursus DSKP KSSR Tahun 6. Sepanjang aku kursus, ada dua perasaan aku terhadap murid2 ku berbanding aku zaman kecil2 dahulu...
1) KESIAN
Kesian bebudak skrg... pelajaran mate aku masa kecik2 dulu tak la sesusah skrg... dulu aku enjoy je belajar mate. Sekarang punya pelajaran, topik tahun 6 sekarang, aku belajar masa tingkata 3... fuhhh...marvellous!!!

2) BERTUAH
Tetapi dalam kesian tu aku cakap gak... bertuahnya diaorg sekarang... kecik2 lagi dah belajar pelajarn sekolah menengah... dulu masa aku kat matrikulasi, terkial2 aku belajar mate ngan Geng-9 yang majority ambil add mate masa tingkatan 4 & 5. Sekolah aku takde subjek tu..jd x dapat la aku nak ambil add mate walau aku minat. Mungkin masa diaorg tgkt 5 nanti, diaorg akan belajar ilmu matematik yang aku belajar kat u dulu.

Ala...subjek Teknologi Maklumat & Komunikasi Tahun 5 pun aku belajar masa tahun pertama aku di UiTM...UiTM di hati ku...

Ini la Geng-9 yang banyak bantu aku dulu masa kat matrikulasi dan UiTM...sampai sekarang pun still berhubung

.

Berdiri dari kiri:- Asyha,aku, Eton, Afzan, Zaya
Atas buai dari kiri:- Zu, Ju
Depan dari kiri:- Yus , Sha

Diaorang la tempat aku menangis dan ketawa hahaha...banyak tul kenangan ngan diaorang...
4 orang dari kami jadi cikgu.. Alhamdulillah semua Berjaya dalam bidang masing2 walau agak nakal ketika matrikulasi dulu hihihi...

Ini je la coretan setelah tamat kursus... nanti bahan2 nya saya upload kemudian ye

No comments:

Post a Comment