Aku, kau dan dia

Aku, kau dan dia

Sunday 8 May 2011

Mawar putih untuk mama

Best Blogger Tips
http://youtu.be/ze3xLCWSvwc

aku memang suka lagu ni... sempena hari ibu yang lalu, aku dengar lagu ini banyak kali... aku teringatkan mak aku... mak, maafkan ode... bukan daku x nak balik menyambut hari ibu dan ulangtahun mak dengan adik-beradik lain.. tetapi keaadaan tidak mengizinkan.. tidak sekelumit pun di hati anak mu ini untuk menyingkirkan dirimu dari hidupku.. malahan tiap langkah mu dulu banyak yang ku titip dalam hidup ku...

Emak,
Kasih sayang yang pernah kau curahkan dulu,
Ku kutip dan sirami dalam kehidupanku
Agar ia menjadi cahaya dan penyeri dalam hidupku.
Emak,
Tiap nasihat mu...
Ku kecapi di setiap langkah ku...
Jasa mu tidak pernah ku lupa..
Aku sendiri tidak mampu membayar andai kau minta ku membayarnya...
Emak, aku amat menyanyagimu...

No comments:

Post a Comment