Aku, kau dan dia

Aku, kau dan dia

Monday 20 June 2011

Qistina pandai guna toilet dah...

Best Blogger Tips
Qistina sayang semakin membesar...
       4hb yang lalu aku balik Temerloh and Tementi, Qistina langsung tak kencing dalam pampersnya... dan dia terus pandai kencing di toilet.. nanti aku bgtahu cara aku ajar dia kencing toilet yek..
       12hb lepas tu dia terbuang air besar dlm seluar dalam nye.. aku tak marah tapi aku bg nasihat suruh dia buang air besar dalam toilet juga..
        16hb baru ni dia dah pandai buang air besar di toilet aku amat happy dengan perkembangan nya....ini juga satu peluang aku mengurangkan penggunaan pampers.. Alhamdulillah jimat sikit...
        Semalam dia bangun kul 3pg n bgtau nak kencing... aku bersyukur sangat kerana usaha ku tak sia-sia..

No comments:

Post a Comment