Aku, kau dan dia

Aku, kau dan dia

Monday 5 May 2014

Kursus Orientasi DSKP Tahun 5 KSSR bagi Mata Pelajaran TMK

Best Blogger Tips
Dah lama aku tak mencatat apa2 dalam blog ni... setahun dua ni mmg bz... bz benda???  bz la dgn kerja2 sekolah yang bertimbun... semenjak ada LINUS, KSSR dan PBS kehidupan benar2 berurbah...

Kebetulan hari ini kursus TMK (aku start mengajar subjek ni thn ni 2014), topic tentang blog, so aku pun buka lah blog aku...hihihihi

Bertapa bertuahnya murid2 hari ini... tahun 4, belajar topic yang aku pelajari di matrikulasi... tahun 5 dah belajar topic aku belajar di tahun pertama UiTM, iaitu membina database. Lebih menarik lagi... aku belajar buat blog ni pun lebih kurang 5 tahun lepas...hebatkan murid2 sekarang???

Bagi ibu bapa kat luar, kalau boleh sediakan sebiji PC utk anak2 anda... jangan harap PC sekolah yang tak sebarapa tu... internet pun, semut berjalan pun lebih cepat hihihihi...

Bagi rakan2 guru yang ingin sebarang nota atau bahan2 kursus 2 hari ni boleh klik link kat bawah ye...


Bahan KSSR TMK Tahun 5 dan EBookhttp://goo.gl/74GT5N

No comments:

Post a Comment