Aku, kau dan dia

Aku, kau dan dia

Monday 20 June 2011

Qistina sayang kenapa ni???

Best Blogger Tips
Pagi tadi aku nak gi sekolah.. dia menangis tanpa henti nak ikut aku gi sekolah.. bila aku kata x boleh dia ajak aku gi care4 lak.. aduh pening kepala aku.. dari minggu lepas dia buat perangai... selalu minggu pertama lepas cuti je dia mcm ni...

Balik sekolah tadi aku gi ambil dia... kebetulan aku balik dengan abang angkatnye Syawal..dia terus je peluk Syawal.. aku?? dia langsung x nak dekat.. sedihnye.. kenapa yek?? Aku ajak dia balik, dia tak nak ikut.. puas dah aku, Syawal n pengasuhnye pujuk dia balik.. dia tetap x nak... Dia terasa ngan aku ke??

Aku tak nafi semalam ada aku marahkan dia.. pasal dia ketuk laptop aku.. so aku marah sampai dia menangis tapi semalam dia dah minta maaf dan aku dah peluk dia..mlm tadi pun mcm ok je... aku harap dia bukan kerana itu..

Aku harap dia x nak balik hanya kerana dia nak bermain dan seronok di sana kerana ramai orang... Insyaallah..

No comments:

Post a Comment